I translated the first section of the FAQ. Please feel free to use it:

Quote
Waarom moet ik mijzelf registreren?
Als u zich op het forum registreert, kunt u uw ledenprofiel en voorkeuren bewerken. U haalt het meest uit het forum als u uw profiel en voorkeuren afstemt op uw persoonlijke wensen. In uw profiel vindt u meer opties waarmee u een bezoek aan het forum nog aangenamer kunt maken, dus neem de tijd om de diverse instellingen uit te proberen. Daarnaast kunnen alleen geregistreerde en ingelogde gebruikers tijdens elk bezoek profiteren van de functie 'Nieuwe berichten'. Zodra u zich heeft geregistreerd en bent ingelogd, klikt u op 'Profiel bewerken' of 'Voorkeuren bewerken' op het forumnavigatie-eiland om uw instellingen te bewerken.


Waarom vragen jullie om twee e-mailadressen?
Het veld 'E-mailadres' wordt gebruikt voor e-mailmededelingen, forumabonnementen en het e-mailen van uw wachtwoord. Het veld 'Openbaar e-mailadres' is wat andere gebruikers zien als ze uw profiel weergeven. Wij begrijpen dat niet iedereen uw echte e-mailadres mag weten; wij hebben het adres echter wel nodig als u zich op een forum abonneert of wilt dat antwoorden naar u worden ge-e-maild. Als u ons uw echte e-mailadres geeft via het veld 'E-mailadres', kunnen alleen de beheerders van het forum dit adres zien. Via het openbare e-mailadres kunt u een ander e-mailadres opgeven voor alle andere gebruikers. Sommige mensen voeren hier een adres in zoals janjanssen@geen.spam.yahoo.com. Op deze manier kunnen mensen nog steeds zien wat uw echte e-mailadres is, maar kunnen spamagenten niet zomaar de pagina gaan parsen om uw e-mailadres te vinden en u later spam te gaan sturen.


Moet mijn browser cookies accepteren?
Ja. Cookies worden gebruikt om uw inloginformatie en de berichten te onthouden die u tijdens de huidige sessie heeft gelezen. Als u geen cookies accepteert, werken sommige functies niet goed.


Hoe log ik in?
Als u zich op deze fora heeft geregistreerd, moet u inloggen om uw instellingen te kunnen aanpassen. Om in te loggen, gaat u naar de link 'Inloggen' rechtsboven in het scherm. Via deze link komt u op een pagina waarop u uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord kunt invoeren. Vergeet niet dat het wachtwoord altijd hoofdlettergevoelig is. Dat betekent dat de software 'S' en 's' als verschillende tekens beschouwt.

Zodra u uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord heeft ingevoerd, gaat u naar de startweergave. (U kunt de standaardstartweergave wijzigen door op het forumnavigatie-eiland op 'Voorkeuren bewerken' te klikken.) Als er persoonlijke berichten zijn aangekomen, ziet u een knipperende envelop op het eiland 'Mijn berichten'. (Merk op dat dit alleen geldt als de functie 'Persoonlijke berichten' is ingeschakeld door de beheerders van het forum.)


Help! Ik heb problemen met inloggen!
Met behulp van deze controlelijst kunt u wellicht op de juiste manier inloggen:

1) Controleer of u het wachtwoord juist invoert. Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig.
2) Controleer of uw browser ondersteuning biedt voor cookies; als dat het geval is, controleert u het gebruikte beveiligingsniveau. Hoge beveiligingsniveaus kunnen ervoor zorgen dat bepaalde browsers cookies automatisch weigeren. Om de belangrijkste functies van deze fora te gebruiken, moet u cookies accepteren. De maker van uw browser kan u helpen met andere problemen die u wellicht ondervindt door uw cookie-instellingen.
3) Log volledig uit door op de link 'Uitloggen' rechtsboven in de pagina te klikken. Log vervolgens opnieuw in.
4) Nadat u bent ingelogd, moet u de autorisatie mogelijk opnieuw uitvoeren door op de knop 'Opnieuw laden' of 'Vernieuwen' van uw browser te klikken.
5) Als deze stappen niet werken, kunt u proberen om de cookies voor deze fora te verwijderen met het hulpmiddel Mijn cookies.
6) Als u nog steeds problemen ondervindt, gaat u naar de pagina 'Inloggen' en klikt u op "Bent u de inloggegevens vergeten?". Als u uw e-mailadres opgeeft in het veld 'E-mailadres', wordt er een tijdelijk wachtwoord ge-e-maild naar het e-mailadres waarmee u de account heeft geconfigureerd.


Wat is de titel die in berichten onder mijn schermnaam verschijnt?
Dat is een door het systeem gegenereerde gebruikerstitel die het aantal berichten waardeert dat u heeft geplaatst. Afhankelijk van het totaalaantal berichten dat u heeft geplaatst, doorloopt u diverse niveaus.


Wat betekenen deze titels?
Iedereen op het forum heeft een titel. U ziet de titel in elk bericht onder de schermnaam. Sommige titels worden automatisch toegewezen op basis van het aantal berichten dat een gebruiker heeft geplaatst; andere titels worden toegewezen door de forumeigenaar, zodat u officiƫle vertegenwoordigers van de organisatie of andere VIP's op de fora kunt herkennen.


0 Nieuw hier25 Verkenner50 Aspirant-lid100 Lid200 Liefhebber400 Verslaafde700 Ouwe rot1200 Veteraan1600 Blaaskaak2500 Carpale tunnel

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Als u uw wachtwoord bent vergeten, hoeft u zich geen zorgen te maken! Wij kunnen u zonder problemen een tijdelijk wachtwoord e-mailen. Ga naar de inlogpagina en klik op 'Bent u de inloggegevens vergeten?'. Als u uw e-mailadres opgeeft in het veld 'E-mailadres', wordt er een tijdelijk wachtwoord ge-e-maild naar het e-mailadres waarmee u de account heeft geconfigureerd.

Deze procedure is veilig, omdat het wachtwoord alleen wordt ge-e-maild naar de oorspronkelijke eigenaar van de account. Het is via deze functie niet mogelijk om het wachtwoord te stelen.


Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
U kunt uw wachtwoord altijd wijzigen. Op het forumnavigatie-eiland klikt u op 'Profiel bewerken'. Bewerk het wachtwoord, verifieer de wachtwoordvelden en klik vervolgens op 'Verzenden' om de informatie op te slaan. (Denk eraan dat wachtwoorden hoofdlettergevoelig zijn.)


Hoe voeg ik een afbeelding aan mijn bericht toe?
Om een afbeelding aan uw bericht of handtekening toe te voegen, moet de afbeelding beschikbaar zijn op een webserver en bereikbaar zijn via een URL. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan een afbeelding op uw eigen webpagina. Om een afbeelding in een bericht te plaatsen, gebruikt u de volgende mark-uptag:

[Linked Image from url_naar_afbeelding.com]

Als de afbeelding bijvoorbeeld kattenoog.gif heet en deze beschikbaar is op uw website (http://www.mijnwebsite.com/afbeeldingen), gebruikt u de volgende mark-up voor de afbeelding:

[Linked Image from mijnwebsite.com]

U kunt hetzelfde doen in uw handtekening. Klik op de optie Mijn homepage, die op elke pagina is te vinden. Klik vervolgens op 'Persoonlijke informatie, e-mail, wachtwoord...' onder de hoofdconfiguratie. Zoek het handtekeningvak en voer de gewenste informatie in, met inbegrip van de afbeeldingen/mark-up, zoals hierboven wordt aangegeven.

Opmerking: Om ervoor te zorgen dat de fora door iedereen snel kunnen worden geladen, raden wij u aan om geen afbeeldingen groter dan 35 k te gebruiken.


Is de grootte van afbeeldingen die ik in mijn handtekening kan gebruiken beperkt?
Wij willen u vragen om uw afbeeldingen relatief klein te houden. Vuistregel: maak afbeeldingen in handtekeningen niet groter dan 125 x 600 pixels en/of 35 k. Op deze manier kunnen alle gebruikers de fora snel laden.